Sale!
-10%

Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7 Viper Red

ENJOY THE RIDE -

velohouse

63.999,00 kr.

Bliv Forhåndsgodkendt til Finansiering 

Du kan betal over 10,20 eller 30 måneders RENTEFRIT!

GRATIS FINANSIERING

Ingen Rente – Ingen Gebyr – Ingen Oprettelse – Hurtig svar

GRATIS LEVERING

Vi levere gratis og fuld monteret på Hele Sjælland

30 DAGES 100% RETUR RET

Vi tager gerne retur inden 30 dage hvis du fortryder

GRATIS FINANSIERING

Ingen Rente – Ingen Gebyr – Ingen Oprettelse – Hurtig svar

30 DAGES 100% RETUR RET

Vi tager gerne retur inden 30 dage hvis du fortryder

GRATIS LEVERING

Vi levere gratis og fuld monteret på Hele Sjælland

Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7 Viper Red

Treks fart maskine No. 1 eller den hurtigeste Racercykel, som Trek nogensinde har Designet. Med Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7 Viper Red, har du den ultimative aero racercykel, som du vil elske både æstetisk og fartmæssigt. Vi garantere dig nye og hurtigere gennemsnitsfart, på dine sædvanlige ruter. Madone SLR 6, vil skære sig igennem modvinden, og aerodynamikken, får dig til at føle dig som et med racercyklen. Vil du det ypperste, er der ingen vej udenom Trek Madone SLR.

Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7 Viper Red, er Drømmecyklen til den ambitiøse rytter

Vi lægger ikke skjul på at Trek Madone SLR 6 AXS gen 7, er en stiv og aerodynamisk racercykel. Den er tilegnet den ambitiøse rytter, der har mod på at sidde aggressivt og med en toprytters position. Trek Madone er en såkaldt Aero racer, og er skabt til fart og høj hastighed. Den opfører sig som en Formel 1 racerbil, som betyder direkte overførsel af dine Watt fra trådet, til landevejen asfalt. Den er præcis og konsekvent i sving og kurver, og accelere hurtigere end alle andre aero racercykler.

Den ultimative racercykel – Trek´s hurtigste landevejscykel nogensinde

Berømt racercykel med en stolt tradition og hurtigere end nogen anden. Med 7. generation på gaden er den helt nye Madone SLR Treks hurtigste og letteste Madone med skivebremser nogensinde. Den flytter grænserne for det mulige, med en suveræn kombination af avanceret aerodynamik, uovertrufne cykelegenskaber og ultra lav vægt. Madone SLR er en konkurrence og Løbs racercykel med IsoFlow-teknologi, som giver dig alle fordele i form af fart og komfort.

Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7, og hvorfor du vil elske den
  1. Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7, bygger på Treks stolte research & Development forskning indenfor aerodynamik og karbon teknologi.
  2. Den revolutionerende IsoFlow-teknologi, reducerer vægten yderligere og optager vibrationer, op igennem karbon rammen.
  3. helt ny udviuklet aerodynamisk integreret styr/frempind, der minimere fronten og bevirker mindre vindmodstand mod kroppen.
  4. Med IsoFlow teknologi kan sadelpinden bevæge sig, og bidrage med en større komfort, samtidigt med et mere aerodynamisk og lette stel.
  5. En trådløst elektronisk Shimano 105-gruppe med præcist gearskift under alle forhold.
  6. Højeste carbon kvalitet, med 800 Serien OCLV er super let og udviklet til at præstere på højeste niveau.
  7. Med det ergonomiske og aerodynamiske design, er din position på cyklen mere komfortabel, i forhold til Fart og stivhed, som normalt kendetegner en aero cykel.
Trek Madone SLR 6, er det rigtige valg for dig, hvis…

Du er rytteren, der ikke går på kompromis, med udstyr og  teknologi. Den er et match til dig, der træner meget, på lange ruter og med høj fart. Trek Madone SLR 6, er et godt valg, hvis du ønsker en flot position og er toprytters geometri. Helt sikkert er det, at du kigger efter det ypperste i aero design og æstetisk udseende. Sidst men ikke mindst, til dig der bare ønsker den hurtigeste landevejs racer på markedet.

Teknologien bag Trek Madone SLR

Et let kulfiberstel af Treks 800 Series OCLV Carbon, aerodynamisk Kammtail-formede stelrør. Aerodynamisk og vibrationsdæmpende IsoFlow-teknologi og indbygget kabelføring. Trådløst elektronisk Shimano 105 Di2-geargruppe og hydrauliske Flat Mount-skivebremser. Bontrager Aeolus Pro 51 Carbon hjul, forberedt til tubeless, samt integreret styr/frempind af OCLV Carbon.

Kort sagt om Trek Madone SLR 6

Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7 Viper Red, er suverænt, den hurtigeste landevejs racercykel på markedet. Den er samtidigt et mesterværk i design og teknologisk vidunder.

Test af Trek Madone SLR

Trek’s Seventh Generation Madone Blends Radical Design and Performance

Every inch an aero race bike with an innovative twist

Exclusive first ride review of the 2023 Trek Madone SLR 9 Gen 7 – Trek’s aero comfort revolution?

2023 Trek Madone SLR long-term review

 

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)
Størrelse

, , , , , , ,

Farve

, , , ,

Specifikationer for Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7

Stel 800 Series OCLV Carbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) rørformer, IsoFlow sadelrør, usynlig kabelføring, 3S aero-kædeholder, T47 krankboks, Flat Mount skivebremse, 142×12 mm gennemgående aksel
Forgaffel Madone KVF Full Carbon, konisk kulfiberstyrrør, indvendig bremsekabelføring, Flat Mount-skivebremse, kulfibergaffelender, 12×100 mm gennemgående aksel
Stelpasform H1.5 Race
Hjul
Forhjul Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV-kulfiber, Tubeless Ready, 100×12 mm gennemgående aksel
Baghjul Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 51 mm fælghøjde, SRAM XD-R driver, 142×12 mm gennemgående aksel
Stikaksel til forhjul Bontrager Switch gennemgående aksel, aftageligt greb
Stikaksel til baghjul Bontrager Switch gennemgående aksel, aftageligt greb
Fælg Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV-kulfiber, Tubeless Ready
Dæk Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramid kantråd, 120 tpi, 700x25c
Maks. dækstørrelse 28c
Gearsystem
Gearskifter SRAM Rival eTap AXS, 12 gear
Forskifter SRAM Rival eTap AXS, til studsmontering
Bagskifter SRAM Rival eTap AXS
*Kranksæt Størrelse: 47
SRAM Rival AXS m/wattmåler, 48/35, DUB, 165 mm lange
Størrelse: 50, 52
SRAM Rival AXS m/wattmåler, 48/35, DUB, 170 mm lange
Størrelse: 54, 56, 58
SRAM Rival AXS m/wattmåler, 48/35, DUB, 172,5 mm lange
Størrelse: 60, 62
SRAM Rival AXS m/wattmåler, 48/35, DUB, 175 mm lange
Krankboks SRAM DUB, T47 m. gevind, indvendigt leje
Kassette SRAM XG-1250, 10-36, 12 speed
Kæde SRAM Rival, 12 speed
Maks. klingestørrelse 1x: 50T, 2x: 54/40
Komponenter
*Sadel Størrelse: 47, 50, 52
Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm bredde
Størrelse: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager Aeolus Elite, austenit-skinner, 145 mm bredde
*Sadelpind Størrelse: 47, 50, 52, 54
Madone aero indvendig seatmast-cap i kulfiber, integreret lygtebeslag, 0 mm offset, lav
Størrelse: 56, 58, 60, 62
Madone aero intern seatmast cap i kulfiber, integreret lygtebeslag, 0 mm offset, høj
*Integreret styr/frempind Størrelse: 47
Madone integreret styr/frempind, OCLV-kulfiber, 380 mm bredde, 80 mm frempind
Størrelse: 50, 52
Madone integreret styr/frempind, OCLV-kulfiber, 400 mm bredde, 90 mm frempind
Størrelse: 54
Madone integreret styr/frempind, OCLV-kulfiber, 420 mm bredde, 90 mm frempind
Størrelse: 56, 58
Madone integreret styr/frempind, OCLV-kulfiber, 420 mm bredde, 100 mm frempind
Størrelse: 60, 62
Madone integreret styr/frempind, OCLV-kulfiber, 440 mm bredde, 110 mm frempind
Styrbånd Bontrager Supertack Perf styrbånd
Bremse SRAM Rival hydrauliske skivebremser
Bremseskive SRAM Paceline, afrundet, centerlock, 160 mm
Rotorstørrelse Maks. bremseskivestørrelse: 160 mm for og bag
Tilbehør
Batteri SRAM eTap-batterisæt (med oplader)
Vægt
Vægt 56 – 8,03 kg
Vægtgrænse Den maksimalt tilladte vægtbelastning for denne cykel (totalvægt for cykel, cykelrytter og bagage) er 125 kg.
0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Størrelse og Geometri for Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7

Størrelser

Størrelse Personens højde Skridtlængde
47

152 – 158 cm

5’0″ – 5’2″

71 – 75 cm

28″ – 30″

50

158 – 163 cm

5’2″ – 5’4″

74 – 77 cm

29″ – 30″

52

163 – 168 cm

5’4″ – 5’6″

76 – 79 cm

30″ – 31″

54

168 – 174 cm

5’6″ – 5’9″

78 – 82 cm

31″ – 32″

56

174 – 180 cm

5’9″ – 5’11”

81 – 85 cm

32″ – 33″

58

180 – 185 cm

5’11” – 6’1″

84 – 87 cm

33″ – 34″

60

185 – 190 cm

6’1″ – 6’3″

86 – 90 cm

34″ – 35″

62

190 – 195 cm

6’3″ – 6’5″

89 – 92 cm

35″ – 36″

Geometri

Alle mål er i cm, medmindre andet fremgår.

Sizing table
Stelstr. tal Hjulstørrelse A — Sadelrør B — Sadelrørsvinkel C — Kronrørslængde D — Kronrørsvinkel E — Faktisk overrørslængde G — Krankboksens drop H — Kædestagslængde I — Offset J — Efterløb K — Akselafstand L — Skridthøjde M — Stellængde (reach) N — Stellets stakhøjde Frempindens længde Sadelskinnehøjde min. (m/lav mast) Sadelskinnehøjde maks. (m/lav mast) Sadelskinnehøjde min. (m/høj mast) Sadelskinnehøjde maks. (m/høj mast)
47 cm 700c 42.4 74.6° 10.0 72.1° 51.2 7.2 41.0 4.5 6.8 97.2 69.2 37.3 50.7 80.0 55.0 62.0 58.5 65.5
50 cm 700c 45.3 74.6° 11.1 72.1° 52.1 7.2 41.0 4.5 6.2 97.4 71.1 37.8 52.1 90.0 58.0 65.0 61.5 68.5
52 cm 700c 48.3 74.2° 12.1 72.8° 53.4 7.2 41.0 4.5 5.8 97.7 73.2 38.3 53.3 90.0 61.0 68.0 64.5 71.5
54 cm 700c 49.6 73.7° 13.1 73.0° 54.3 7.0 41.0 4.5 5.6 98.1 74.4 38.6 54.1 90.0 63.5 70.5 67.0 74.0
56 cm 700c 52.5 73.3° 15.1 73.5° 55.9 7.0 41.0 4.0 5.8 98.3 76.8 39.1 56.3 100.0 66.5 73.0 70.0 76.5
58 cm 700c 55.3 73.0° 17.1 73.8° 57.4 6.8 41.1 4.0 5.7 99.2 79.3 39.6 58.1 100.0 68.5 75.5 72.0 79.0
60 cm 700c 57.3 72.8° 19.1 73.9° 58.6 6.8 41.1 4.0 5.6 100.1 81.1 39.9 60.1 110.0 70.5 77.5 74.0 81.0
62 cm 700c 59.3 72.5° 21.1 73.9° 59.8 6.8 41.2 4.0 5.6 101.0 82.9 40.3 62.0 110.0 73.0 80.5 76.5 84.0
0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

FAQ Spørgsmål og svar vedrørende Trek Madone SLR 6 AXS Gen 7

Spm. Hvad er anderledes ved stellet i forhold til tidligere versioner?
Svar: Der er flere vigtige nye funktioner, der er udviklet til den nye Madone SLR:

  • Kammtail-formning – helt nye aerodynamiske rørformer
  • IsoFlow – ny sadelrørsteknologi med komfortable, eftergivende egenskaber samt en øget aerodynamik og lavere stelvægt
  • Sadelpindklampe og styr-/frempindsdæksel – nye komponenter med flere dækselvarianter
  • Styrets form og fronten – nye former, primært af drop med en ny udformning til forbedret ergonomi og aerodynamik


Spm. Er IsoFlow justerbar?
Sv. Nej, IsoFlow er fastindstillet med den optimale balance mellem aerodynamik, vægt og komfort på alle stelstørrelser.

Spm. Hvad er den maksimale dækstørrelse?
Sv. Der kan monteres op til 28c Trek-standarddæk.

Spm.: Kan der monteres mekanisk geargruppe?
Sv. På denne Madone SLR kan der kun monteres elektroniske geargrupper (Shimano Di2, SRAM eTap AXS mv.).

Spm. Hvilken bagbremsetype har cyklen, og hvad er den maksimale bremseskivestørrelse?
Svar: Flatmount 140 bagbremsebeslag, 160 mm maksimal rotorstørrelse.

Spm. Hvilken forbremsetype har cyklen, og hvad er den maksimale bremseskivestørrelse?
Svar: Flatmount skivebremse foran, 160 mm maksimal rotorstørrelse.

Spm. Hvad er navbredden?
Sv. 142 mm (x 12 mm), 100 mm (x 12 mm).

Spm. Hvilken type krankboks er der monteret?
Sv. T47-krankboks.

Spm. Kan der monteres pedalarme med 30 mm aksler?
Svar: Ja, men kontrollér med producenten af pedalarme, at de passer til T47 krankbokse.

Spm. Kan der monteres slangeløse dæk på disse cykler? Hvilke yderligere monteringsdele skal der bruges?
Sv. Fælgene er beregnet til slangeløs montering, men cyklen leveres med almindelige slanger samt dæk og fælgbånd, der ikke er beregnet til slangeløs. Dækforseglingsvæske samt dæk, fælgbånd og ventiler til slangeløs montering skal købes som ekstraudstyr for at skifte til slangeløs.

Spm. Er der studser til tilbehør?
Sv. Ja, cyklen har nye studser til tilbehør, bl.a. en lygteclips til sadelpinden på Madone SLR (varenr. #5291256), som er ekstraudstyr, og 1 Blendr-holder forrest til Madone SLR (varenr. 5306655), der medfølger på cyklen og kan tilkøbes.

Spm. Hvilken stelgeometri har cyklen?
Sv. H1.5-stelgeometri beregnet til konkurrencecykling.

Spm. Hvad er anderledes ved den nye styr-/frempindskombination?
Sv. Styr-/frempindskombinationen har fladere reach med udadvinklede drop til forbedret ergonomi og aerodynamik. Der er nogle få bikefit-relaterede ting at være opmærksom på:

  • Bredden på dette styr måles ved droppene
  • Styret er 3 cm smallere på manchetterne end i droppene
  • Reach: 80 mm
  • Drop: 124 mm



Eksempel: Overvejer du en styr-/frempindskombination på 42×100 mm? Der er 42 cm mellem droppene midt-til-midt, og mellem manchetterne (hvor betjeningsgrebene er monteret) er der 39 cm.

Spm. Skal jeg vælge en styr-/frempindskombination, der er større?
Sv. Nej. Selvom bredden mellem manchetterne er 3 cm smallere, og hvis du normalt cykler med et 40 cm styr, skal du vælge 40 cm styret/frempinden for at få maksimal ergonomi og aerodynamik.

Spm. Passer den nye styr-/frempindskombination sammen med aerodynamiske styrforlængere?
Sv. Nej.

Spm. Hvilke frempinde kan der monteres på denne cykel?
Sv. Der kan monteres få bestemte typer af frempinde, som alle kræver et særskilt lejedæksel, nemlig den helt nye Madone SLR-styr/frempindskombination, en almindelig 31,8 mm frempind eller styr-/frempindskombination og RCS Pro-frempinden.

Spm. Hvad er maks. og min. sadelhøjde for hver stelstørrelse og sadelpind?
Sv. Se stelgeometri-skemaet på cyklens produktside.

Spm. Er der opbevaringsrum i stellet?
Sv. Nej, det smalle skrårør er aerodynamisk optimeret.

Spm. Hvilken sadelpind leveres de forskellige cykelstørrelser med?
Sv. Cykler i str. 47-54 har en kort sadelpind, og cykler i str. 56-62 en lang sadelpind. Alle standardmonterede sadelpinde har 0 mm offset.

Spm. Er sadelpinden justerbar?
Sv. Ja. Sadelpindskilen kan vendes, så der er større justeringsmulighed i højden med den samme sadelpind.

Spm. Hvordan udskiftes sadelpinden?
Sv. Løsn sadelpindsbolten, afmonter sadelpinden, isæt en ny sadelpind, og spænd bolten med det foreskrevne tilspændingsmoment.Spm. Er sadelpinden farveafstemt efter cyklen?
Sv. Ja, alle sadelpinde er lakeret, så de passer til stellets laktema.Spm. Hvilken styr-/frempindskombination medfølger til hver cykelstørrelse?
Sv. 47: 38 x 80 mm, 50 og 52: 40 x 90 mm, 54: 42 x 90 mm, 56-58: 42 x 100 mm, 60-62: 44 x 110 mmSpm. Hvilken type styr/frempind og sadelpind medfølger, hvis man kun køber et stelkit?
Sv. Der medfølger ikke sadelpinde eller styr/frempinde til stelkit.

Spm. Kommer Madone SLR også i Project One?
Sv. Custombygning i Project One kommer på et senere tidspunkt.

 

Spm. Skal jeg bruge en særlig arbejdsstand?
Svar Vi anbefaler, at du bruger en stand af sprinttypen.Spm. Hvorfor ser det ud, som om mit perfekt centrerede hjul ikke er centreret i forgaflen?
Svar Madones forgaffel er designet til at se symmetrisk ud, selvom den er nødt til at være asymmetrisk, for at der er plads til monteringsbeslagene til skivebremserne. Ved nærmere eftersyn vil denne diskrete asymmetri være synlig, da der er mere plads mellem hjul og gaffel på siden modsat gearet end på gearsiden. Det er med vilje, det er ikke en fejl.

 

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Customer Reviews

DET SIGER VORES KUNDER

EXCLUSIVE DEALS, PROMOTIONS & DISCOUNTS

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Scroll to Top

Book din test tur